Thursday, 15 November 2012

Siti Raihana Rusdi

Hye readers . Gambar kat atas nie , gambar akak kesayangan aku . cantik kan ?  dye memang cantik .
Act , sekarang nie dye dalam kesedihan . Oke . aku pun sedih dengan nasib dye . Tak sangka abang aku sanggup buat akak aku mcm nie . Bukan akak aku sorang jerw , aku pun sedih jugak :'( aku pun pernah rase apa yang akak aku tengah rasa sekarang nie . Hari-hari akak aku nanges . Dye kurang makan . Badan pun dah susut . kesian aku tengok akak aku .
Ya Allah , kau tabah & kuat kan lha hati akak aku untuk hadapi semua nie . Kau beri kan lha dye kebahagiaan . 
akak , adeq akan sentiasa dengan akak . jangan risau .
If you :) i will :(
If you :( i will :(

No comments:

Post a Comment