Saturday 22 June 2013

DEAR CRUSH , I'M FALL IN LOVE WITH YOU !

Hai Hai Hai . Assalamualaikum . 
Dah lama tak update blog nie . Rindu seyh , wuuuuu . HAHAHA . Hari nie tetibe jee rajin nak update . Dah alang-alang buka , apa salahnya update sekali kan ? Rase kekok pulak . haha .
Act, hari nie nak story pasal crush . hmm . Aku minat someone nie . First time aku kenal dia , aku dah mula suka kan dia . Aku pun tak tahu kenapa . Dia tak ada lahh hensem mane . Tapi bagi aku , dia comel . hihi . Dia baik sangat-sangat . Dah laa baik , kelakar pulak tuhh . Act , dia pandai sangat-sangat . Jeles aku -,- Dia funny , happening and everything laa . :D Dulu , tak pernah terfikir pun yang aku akan kenal dia suatu hari nanti . Dulu , tak ambil port pasal dia .Dulu tak kesah pun dia nak pergi mana , nak buat apa , dia cakap dengan siapa . Tapi sekarang tak . Selalu nak tahu pasal dia ? OHHHMAIGOD :O apa kene dengan aku nie ? hmm . Aku jeles bila dia cakap dengan perempuan lain . OHHSHITT . :'( TAK SUKA . BENCI . 
Tapi , dia mesti dah ada GF kan ? hmm . Tengok gaya pun dia dah macam ada GF . :'/
Sokays laa .Tak kesah pun . Agak-agak , apa yang dia tengah buat ea ? huh ! Rindu dia . haha >_< Aku suka kau laaa :D

No comments:

Post a Comment